Czy Twoja strona internetowa zarabia?

Zastanawiasz się czy Twoja strona internetowa jest prawidłowo skonstruowana? Czy na pewno można ją łatwo odnaleźć w Google i przeglądać też na urządzeniach mobilnych? Czy zawiera wszystkie niezbędne informacje, a oferta jest w odpowiednio przedstawiona?

Audyt konstrukcji strony

Sprawdzamy czy Twoja strona jest odpowiednio skonstruowana, czy na pewno wyświetla się poprawnie potencjalnym Klientom, czy jest odpowiednio zoptymalizowana pod wyszukiwarki tak by Klienci mogli odnaleźć ją w Google, czy wyświetla się na urządzeniach mobilnych i czy nie zawiera błędów technicznych, które mogą wpłynąć na mniejszą sprzedaż usług.

Audyt marketingowy i sprzedażowy

Oprócz aspektów technicznych sprawdzamy Twoją stronę internetową pod kątem sprzedażowym i marketingowym. Czy jest ona odpowiednio skonstruowana pod preferencje użytkowników internetu, czy elementy sprzedażowe są należycie wyeksponowane a oferta w odpowiedni sposób przedstawiona. Czy wykorzystujesz wszystkie możliwości kontaktu Klientów ze sobą i czy potencjalni Klienci nie mają problemów w obsłudze Twojej strony.

Raport końcowy

Po wykonaniu audytu otrzymujesz od nas pełny raport z audytu zawierający informacje o błędach i sposobach ich poprawy. Raport zawiera również nasze sugestie odnośnie elementów, które za błąd nie są uznawane, ale które według nas można jeszcze udoskonalić.

Jak zamówić audyt i ile on kosztuje?

Jeżeli chcesz zamówić audyt strony internetowej(lub bloga) skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz do nas: za pośrednictwem czata na stronie, mailowo, na Facebooku lub na Instagramie.

Koszt wykonania audytu: 400zł netto