Wykorzystujesz potencjał marketingowy swojej firmy?

Zastanawiasz się czy Twoja firma w pełni wykorzystuje możliwości marketingowe i sprzedażowe? Czy Twoi pracownicy są istotnym elementem marketingu i potrafią sprzedawać usługi? Czy Twoje działania to te najskuteczniejsze czy jednak można coś poprawić lub wprowadzić nowego?

Kto przeprowadza audyt?

W audycie udział biorą udział nasi specjaliści od marketingu. Wraz z nami są również osoby niezwiązane z marketingiem, profilem dobrane tak by pasowały do grona odbiorców konkretnej firmy. Dzięki temu poznajesz opinie specjalistów jak również sugestie i uwagi potencjalnych Klientów.

Wieloletnie doświadczenie w branży

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu audytów marketingowych, zrealizowaliśmy setki tego typu zleceń dla branży prawniczej, medycznej, turystycznej, branży beauty i w wielu innych usługach.

Marketing, sprzedaż i obsługa Klienta

W ramach audytu kompleksowo oceniamy Twoją firmę: począwszy od wyglądu biura/salonu sprzedaży, przez obsługę Klienta, sprzedaż usług po kwestie promocji firmy zarówno w Internecie jak i poza nim. Otrzymujesz od nas również analizę konkurencji w Twojej lokalizacji i praktyczne porady na stworzenie przewagi na rynku.

Co sprawdzamy w ramach audytu:

  • wygląd i odbiór wizualny firmy
  • obsługa Klienta – on-line, telefoniczna, obsługa na miejscu w salonie
  • obsługa Klienta – umiejętność przedstawienia oferty i sprzedaży usług
  • obsługa podczas zabiegu – “ukryty Klient”
  • konstrukcja oferty – sposób przedstawienia(w firmie, on-line) i jej konkurencyjność
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego przez pracowników
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego w firmie
  • lokalna analiza konkurencji (marketingowa i cenowa)
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego on-line(strona internetowa, blogi, media społecznościowe)

Raport

Po wykonaniu audytu otrzymujesz kompleksowy raport na temat swojej firmy zawierający nasze sugestie i uwagi, opis występujących problemów i sposoby na ich skuteczne rozwiązanie. Nie wskażemy tylko co jest źle, powiemy jak można to poprawić by uzyskać przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z branży.

Jak zamówić audyt i ile on kosztuje?

Jeżeli chcesz zamówić audyt swojej firmy skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz do nas: za pośrednictwem czata na stronie, mailowo, na Facebooku lub na Instagramie.

Koszt wykonania audytu(firma do 3 pracowników): 2500zł netto

Koszt wykonania audytu(firma do 10 pracowników): 3500zł netto

Koszt wykonania audytu(firma powyżej 10 pracowników): cena ustalana indywidualnie